با Genius Scan هر چیزی را سریعا اسکن و در گوشی خود ذخیره کنید

به گزارش مجله سرگرمی، این روزها روی هر گوشی موبایل باید یک اپلیکیشن اسکنر نصب شده باشد. چیزهای زیادی هست که احتیاج دارید سریع اسکن شوند و به صورت یک عکس در گوشی ذخیره و مورد استفاده قرار بگیرند.

با Genius Scan هر چیزی را سریعا اسکن و در گوشی خود ذخیره کنید

عکس های قدیمی کاغذی، یک آگهی چسبانده شده به دیوار، یک فرمول یا دست نوشته، سند اقتصادی و بسیاری چیزهای دیگری که روزانه با آن ها سروکار داریم؛ می توانند به سادگی و در کمتر از چند ثانیه به یک عکس یا سند دیجیتالی تبدیل شوند.

اپلیکیشن های اسکنر فراوانی برای اندروید و iOS یافت می گردد ولی ما می خواهیم یکی از بهترین آن ها را به شما معرفی کنیم: Genius Scan.

Genius Scan مجموعه ای انعطاف پذیر از ابزارهای قدرتمند و مدرنی است تا هر چیزی را بتوانید اسکن و بعد مدیریت کنید. موتور اسکن این اپلیکیشن هم سریع است و هم دقیق. می تواند اسکن های واضحی را در حین حرکت با استفاده از دوربین گوشی یا با انتخاب یک تصویر از بخش گالری و فایل سیستم دستگاه بگیرد.

با طیف وسیعی از اسناد کار می نماید و از یک برگ کاغذ تا صفحات کتاب، یک تصویر یا تکه ای کاغذ که چیزی روی آن نوشته شده است؛ با فناوری پیشرفته تشخیص لبه ای که دارد می تواند به سرعت یک سند را از پس زمینه تشخیص دهد؛ آن را به طور اتوماتیک برش دهد و چندین اسکن را در یک فایل PDF برای اشتراک گذاری یا بایگانی جمع کند.

نیازی به اسکن مجدد یک صفحه نیست؛ چون برنامه Genius Scan به شما اجازه می دهد با زدن چند ضربه یا لمس صفحه نمایش، یک صفحه را حذف یا از درون یک مجموعه صفحات دیگر جدا کنید و به عنوان یک سند تازه به کار بگیرید.

شناسایی متن، لبه اسناد و حالت های مختلف نمایش

یکی از مزایای عظیم اپلیکیشن Genius Scan شناسایی متن و امکان جست وجو کامل در متن اسکن شده به همراه کپی متن از یک سند اسکن شده به سند دیگری است. همچنین، این برنامه با استفاده از یادگیری ماشینی می تواند نام فایل ها را درک کند؛ با Shortcuts و گزینه های اشتراک گذاری، Split View و Slide Over در آیپد کار کند.

اساسا برنامه Genius Scan برای همه اقشار جامعه از دانشجویان تا پزشکان، محققان و خلبانان عرضه شده و هر گروه می تواند براساس نیازها و امکانات درخواستی خود یک نسخه از این اپلیکیشن را خریداری کند.

نسخه Genius Scan Basic کاملا رایگان و کاربردی است و در آن از واترمارک خبری نیست یا محدودیت اسکن، تبلیغات و ردیابی ندارد.

نسخه +Genius Scan از آپلود پس زمینه به همراه سرویس های ابری مانند دراپ باکس، گوگل درایو و OCR پشتیبانی می نماید. ویژگی های دیگری مانند قفل کردن برنامه با Touch ID یا رمزنگاری PDF و نام گذاری هوشمند اسناد را هم دارد و به قیمت 7.99 دلار فروخته می گردد.

اشتراک Genius Cloud به شما اجازه همگام سازی و پشتیبان گیری را هم می دهد و از 3 دلار در ماه تا 30 دلار در سال است.

برای دانلود اپلیکیشن Genius Scan سری به گوگل پلی و اپ استور اپل بزنید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: یک پزشک
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 146154

به "با Genius Scan هر چیزی را سریعا اسکن و در گوشی خود ذخیره کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با Genius Scan هر چیزی را سریعا اسکن و در گوشی خود ذخیره کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید