بهترین رستوران ها با موسیقی زنده در تهران

به گزارش مجله سرگرمی، برای تفریح و پشت سر گذاشتن یک روز کاری یا بیرون رفتن به همراه خانواده برای سپری کردن اوقاتی خوش، همواره یکی از گزینه های اصلی رفتن به بهترین رستوران ها است. گاهی رستوران های امروزی و مدرن را انتخاب می کنید و گاهی سنتی، اما یک چیز در همگی انتخاب هایتان مشترک است: غذای خوب و محیط دلنشین که خستگی روز را از تن به در می نماید و یک روز عالی را برای شما می سازد. برای خرید بلیط هواپیمای تهران می توانید به وب سایت خبرنگاران مراجعه کنید. در ادامه این مقاله، مجله خبرنگاران به شما بهترین رستوران ها با موسیقی زنده در تهران را معرفی می نماید که یک بار تجربه هر کدام می تواند یک روز خاطره انگیز را برایتان رقم بزند. پس با ما همراه باشید:

بهترین رستوران ها با موسیقی زنده در تهران

رستوران سندباد، وعده ای با حال و هوای دریایی!

اگر به دنبال بهترین رستوران ها با موسیقی زنده در تهران همراه فضا و دکوراسیون خاص، غذاهای متنوع و دسترسی مناسب هستید، رستوران سندباد همه آن چیزی است که احتیاج دارید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، بین المللی و دریایی سرو می گردد و دست شما برای انتخاب کاملا باز است. از بخش کافه آن هم می توانید انواع نوشیدنی ها و میان وعده های سبک را تهیه کنید. سندباد جزء رستوران های گران قیمت به حساب می آید اما از آن جا که موسیقی زنده تنها شب ها در این رستوران برقرار است، قیمت منوی ناهار می تواند تا سی درصد کمتر باشد. رستوران که با موسیقی زنده اش در تهران معروف است، شب های شلوغی دارد و برای جمع های خانوادگی بهترین انتخاب است.

تلفن تماس: 66469212-021

آدرس: خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، روبروی جهاد سازندگی، پلاک 23، هتل پارسا

رستوران باربد، تجربه ای از غذا و موسیقی ایرانی

در عصر جدید که رستوران های مدرن پا به میدان گذاشته اند و رقابت با آن ها سخت به نظر می رسد، رستوران باربد در دو طبقه، با غذاهای اصیل و دکوراسیون سنتی، یادآور ریشه های ایرانی است. علاوه بر این، این رستوران با موسیقی زنده و متفاوت فضایی متفاوت و جذاب را برای مشتریان فراهم آورده. غذاها در باربد اغلب ایرانی هستند و برای ورود به آن هزینه ای به عنوان ورودیه در نظر گرفته می گردد.

طراحی این رستوران به نوعی است که از همه سالن به راحتی می توان صندلی هنرمندان را در زمان اجرای موسیقی زنده دید. موسیقی زنده در رستوران باربد، هرشب از ساعت 8 شروع می گردد و تا حدود نیمه شب ادامه دارد و باید بگوییم که به عنوان یکی از بهترین رستوران ها با موسیقی زنده در تهران، این بخش به شدت بر جذابیت های آن افزوده است! ضمناً، اگر قصد دارید به این رستوران بروید، بهتر است از قبل میز رزرو کنید.

تلفن: 88068410-021

آدرس: میدان ونک، خیابان سئول، بالاتر از میدان شیخ بهایی، پلاک 57

شهربانو، از رستوران های با موسیقی زنده در تهران

شهربانو هم از رستوران های سنتی و بسیار زیبا است که در غرب تهران واقع شده. در این رستوران، علاوه بر ناهار و شام، صبحانه هم سرو می گردد که البته به جز ناهار، دو وعده دیگر به صورت سلف سرویس است. نکته مثبت در خصوص شهربانو، تنوع غذایی و سالادهای متنوع آن است که شما را به هیجان خواهد آورد! در شهربانو که از بهترین رستوران ها با موسیقی زندهدر تهران به حساب می آید، پنج سبک مختلف موسیقی هر شب از ساعت 8 تا 12 نواخته و اجرا می گردد.

آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، مجتمع خلیج فارس

عالی قاپو، عمارتی برای غذاهای اصیل ایرانی!

سر زدن به رستوران عالی قاپو فقط برای صرف یک وعده غذایی نیست، بلکه برای ارتباط با روح غذا، معماری و موسیقی ایرانی است. عالی قاپو با فضای گرم و صمیمی، مناسب جمع های محبت آمیز و خانوادگی است. محلی آرام که با غذاهای فوق العاده در کنار موسیقی سنتی می تواند روز فراموش نشدنی را برایتان رقم بزند. همچنین، در رستوران عالی قاپو انواع کباب ها و غذاهای ایرانی سرو می گردد و در قسمت دسر نیز گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

از بدو تاسیس، هدف رستوران عالی قاپو نشان دادن خصلت میهمان نوازی ایرانی ها بوده است؛ بنابراین از ابتدا که به داخل عالی قاپو قدم می گذارید، رنگ ها، بوها و صدای خوش موسیقی زنده به استقبال شما می آیند. اگر قصد دارید تا به این رستوران سر بزنید، حتما از قبل میز رزرو کنید. چراکه معمولا حتی در طول هفته نیز به سختی جای خالی در آن پیدا می کنید!

تلفن تماس: 88777803-021

وب سایت: alighapoo.com

آدرس: میدان ونک، اول خیابان گاندی، پلاک 55

رستوران سنتی ترمه، از بهترین رستوران ها با موسیقی زنده

ترمه، که در هتل فردوسی واقع شده از بهترین رستوران ها با موسیقی زنده در تهران به حساب می آید که با انواع غذاهای ایرانی و بین المللی آماده پذیرایی از شما است. تنوع در غذاهای موجود در منوی این رستوران، قدرت انتخاب زیادی به مشتریان عرضه می نماید. فضای رستوران ترمه، سنتی است و چیزهایی مثل شیشه های رنگی و حوض آبی این را به شما یادآور می گردد. ترمه یکی از بهترین رستوران ها با موسیقی زندهدر تهران به شمار می آید که از ساعت 7:30 شروع و تا نیمه شب ادامه پیدا می نماید. ذکر این نکته ضروری است که این رستوران معمولا شب ها آماده ارائه خدمات است، بنابراین اگر قصد دارید تا برای ناهار به ترمه سر بزنید، حتما از قبل تماس بگیرید.

شماره تماس: 66711449-021

آدرس: میدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بزرگ فردوسی

ما در این مقاله، شما را با بهترین رستوران ها با موسیقی زنده در تهران آشنا کردیم و به ذکر ویژگی های مهم هر کدام پرداختیم. آیا تا به حال به این رستوران ها سر زده اید؟ نظرتان را با ما در میان بگذارید. اگر هم رستوران های دیگر را می شناسید، آن ها را به ما معرفی کنید.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: الی گشت
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60268

به "بهترین رستوران ها با موسیقی زنده در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران ها با موسیقی زنده در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید