عدم تغییر برنامه های کشتی در صورت لغو رقابتهای جهانی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، شمارش معکوس برای نشست مهم اتحادیه جهانی کشتی و اتخاذ تصمیم در خصوص برگزاری رقابتهای جهانی 2020 صربستان در حالی رو به انتها است، که فدراسیون کشتی کشورمان همچنان طبق برنامه های مدون خود پیش می رود.

عدم تغییر برنامه های کشتی در صورت لغو رقابتهای جهانی

هر چند اتحادیه جهانی کشتی تصمیم گیری خود در خصوص رقابتهای جهانی را از روز 15 آبان ماه به هفته بعد موکول کرد و قرار است همچنان برای قطعیت این مسابقات تلاش کند، اما فدراسیون کشتی ایران همچنان با برگزاری رقابتهای انتخابی و برپایی اردوهای آماده سازی به اجرای برنامه های خود مشغول است.

به همین دلیل، محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در پاسخ خبرنگار مهر به این سوال که لغو احتمالی رقابتهای جهانی چه تغییری را در فرایند برنامه های فدراسیون ایجاد خواهد کرد؟ گفت: برنامه های فدراسیون کشتی با توجه به شرایط کنونی و همچنین مسابقات مهم پیش رو تدوین شده و در حال اجرا است. به عنوان مثال برگزاری رقابتهای انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در روز 15 آبان ماه و برگزاری اردوهای آماده سازی این تیم ها که در موعد مقرر برگزار می شود.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف نتایج و نفرات برتر رقابتهای انتخابی تیم ملی در صورت لغو مسابقات جهانی چه خواهد شد؟ شرح داد: برگزاری رقابتهای انتخابی تصمیمی مهم و سازنده بود که از سوی اعضای کادر فنی و متولیان فدراسیون کشتی اتخاذ شد. مطمئناً برگزاری رقابتهای انتخابی در صورت لغو مسابقات جهانی هم می تواند برای آینده تیم های ملی و تصمیمات مهم کادر فنی بسیار مهم باشد.

امامی ادامه داد: به عنوان مثال اگر رقابتهای جهانی 2020 هم برگزار نشود، ما همچنان رویدادهای مهمی مثل قهرمانی آسیا و پیکارهای گزینشی المپیک را در فروردین و اردیبهشت سال آینده پیش رو داریم که نتایج رقابتهای انتخابی کنونی می تواند برای آن رویدادها مهم و سازنده باشد. ضمن اینکه ما با برگزاری انتخابی می توانیم به خوبی متوجه شویم کشتی گیران ما در چه شرایط و مرحله ای هستند و خودمان را برای رویدادهای آینده تجهیز و آماده کنیم.

سخنگوی فدراسیون کشتی شرح داد: برگزاری مسابقات انتخابی در شرایطی که هنوز قطعیت مسابقات جهانی تعیین نشده هم برای ما بسیار مطلوب و سازنده است. همانطور که برگزاری لیگ توانست به کادر فنی و متولیان فدراسیون کمک کند تا اردوهای تیم ملی را برپا و اردونشینان را گزینش کنند. در نتیجه حتی اگر مسابقات جهانی هم برگزار نشود، برگزاری انتخابی می تواند برای کشتی ما بسیار مثمرثمر باشد.

امامی در پایان گفت: آنچه مسلم است اگر برگزاری رقابتهای جهانی در همان زمان مقرر قطعی شد که مسئله ای برای برنامه ریزی های لازم نداریم، اما اگر این مسابقات لغو شد، کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بلافاصله تشکیل جلسه خواهند داد تا برنامه های جدید و لازم برای رویدادهای بعدی را تدوین کنند.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 117747

به "عدم تغییر برنامه های کشتی در صورت لغو رقابتهای جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم تغییر برنامه های کشتی در صورت لغو رقابتهای جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید