عصرانه کتاب و حکمت برتر در فرهنگسرای آفتاب

به گزارش مجله سرگرمی، نسیم سلیم زاده رئیس فرهنگسرای آفتاب در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به اولویت های برنامه های فرهنگی این فرهنگسرا در حوزه کتاب گفت: به دنبال شیوع بیماری کرونا و حضور خانواده ها در منازل مجموعه برنامه های کتابی در قالب فضای مجازی و اینترنت برای مردم پیش بینی شده است.

عصرانه کتاب و حکمت برتر در فرهنگسرای آفتاب

وی ادامه داد: در برنامه عصرانه کتاب که به دلیل شرایط کنونی جامعه به صورت مجازی برگزار می گردد، فصل هایی از کتاب خوانده خواهد شد، از آن کلیپی تهیه و در فضاهای مجازی منتشر می گردد.

سلیم زاده با اشاره به برگزاری دومین برنامه عصرانه کتاب شرح داد: این برنامه که روز چهارشنبه 15 مرداد برگزار خواهد شد، کتاب انسان و خدا تالیف شهید دکتر مصطفی چمران به صورت مجازی و با همکاری کانون بانوی قلم فرهنگسرای آفتاب اجرا خواهد شد.

به گفته وی، این دومین اجرا از برنامه عصرانه کتاب است و اولین اجرا، خوانش کتاب خدا کند تو بیایی تالیف سیدمهدی شجاعی بود.

سلیم زاده همچنین درباره اهداف اجرای این برنامه گفت: هدف از برگزاری این طرح گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی حضرت رسول اکرم(ص) و ائمه اطهر (ع)، بزرگان، مفاخر و علمای اسلام همچنین بهره برداری از این الگوها در زندگی روزمره است.

وی درباره بخش دیگر برنامه های فرهنگسرای کتاب شرح داد: برگزاری مسابقه از حکمت های منتخب نهج البلاغه با عنوان حکمت برتر یکی دیگر از این برنامه است که در آن مسابقه ای از کتابچه بال فرشتگان شامل چهل داستانک از زندگی و حکمت های حضرت علی (ع) به صورت آنلاین در سایت فرهنگسرا برگزار می گردد.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 103443

به "عصرانه کتاب و حکمت برتر در فرهنگسرای آفتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصرانه کتاب و حکمت برتر در فرهنگسرای آفتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید