غارسی: بازیکنان من جوان هستند، کوهیان: 5 بازیکن کلیدی را نداشتم

به گزارش مجله سرگرمی، خدیجه قانع سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون پس از فزونی تیمش مقابل تأسیسات گفت: بازی خوبی بود و تیم تأسیسات نسبت به سال قبل بعضی مهره های خود را از دست داده بود. ما شالوده اصلی خود را حفظ نموده بودیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و به تیم تأسیسات هم تبریک می گویم.

غارسی: بازیکنان من جوان هستند، کوهیان: 5 بازیکن کلیدی را نداشتم

وی ادامه داد: تقریباً مطمئن بودیم که با اختلاف در این بازی به پیروزی می رسیم. تیم شهید شاملی کازرون انشاءالله مدعی قهرمانی خواهد بود.

پروانه کوهیان مربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان بعد از شکست تیمش برابر تیم سنگ آهن گفت: سرمربی و 5 بازیکن تیم ما دچار بیماری کرونا شدند و مدیرعامل باشگاه و مسئول بانوان اجازه ندادند آن ها همراه تیم به تهران بیایند. بهترین تصمیم همین بود چون هم برای تیم و هم برای سایر تیم ها مشکل ساز می شد.

وی اضافه نمود: ما در این شرایط 5 بازیکن کلیدی خود را نداشتیم ولی به هر حال برد و باخت برای تیم ها است.

کوهیان در خصوص تیم تازه وارد سنگ آهن بافق یزد هم اعلام نمود: تیم بافق تیم جوانی هستند که اصلاً تجربه ندارند و 3 بازیکن با تجربه در کنار این تیم بود. اما متأسفانه بازیکنان ما با تاکتیک هایی که داشتند پیروز نشدند و بازنده شدند. بازیکنان بافق خیلی خوب بازی کردند.

ناهید غارسی سرمربی سنگ آهن بافق بعد از رجحان مقابل تیم ذوب آهن هم گفت: ما آغاز بدی داشتیم. اگر آغاز خوبی داشتیم با اختلاف بالاتری می توانستیم آن ها را ببریم.

وی اضافه نمود: بازیکنان من جوان هستند و از نظر استقامت حرف اول را می زنند اما متأسفانه با کم تجربگی چند توپ را از دست دادند و مقداری عقب افتادند. ما به لیگ آمده ایم تا ببینیم می توانیم به اهدافمان برسیم.

به گزارش خبرنگاران، دومین روز از دور رفت شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش بانوان امروز سه شنبه 29 مهرماه در تالار هندبال تهران پیگیری شد. در دو مسابقه امروز تیم ذوب آهن اصفهان برابر تیم سنگ آهن بافق یزد بازنده شد و تیم تاسیسات دریایی برابر تیم شهید شاملی کازرون متوقف شد.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 115208

به "غارسی: بازیکنان من جوان هستند، کوهیان: 5 بازیکن کلیدی را نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غارسی: بازیکنان من جوان هستند، کوهیان: 5 بازیکن کلیدی را نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید