قصدمان پیروزی مقابل گل گهر است، تکلیف مصدوم های ما فردا صبح تعیین می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: قصدمان فزونی مقابل گل گهر در سیرجان است.

قصدمان پیروزی مقابل گل گهر است، تکلیف مصدوم های ما فردا صبح تعیین می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عباس چمنیان در نشست خبری قبل از ملاقات تراکتور با گل گهر گفت: در هفته دوازدهم با گل گهر بازی داریم که نشان داده یکی از تیم های خوب لیگ است و بازیکنان باکیفیتی دارد. با تمرینات آماده سازی در پیش فصل و آغاز خوبی در این فصل داشته اند، یکی از تیم های مطرح ما حساب می شوند.

وی اضافه نمود: بازی خیلی سختی در سیرجان است و سعی می کنیم بهترین کیفیت مان را نشان بدهیم. پس از شرایط خاصی که مقابل استقلال رقم خورد و نتوانستیم امتیازی کسب کنیم به دلیل فاصله کم بین دو ملاقات فقط یک جلسه تمرین اصلی انجام دادیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور توضیح داد: قصد داریم مقابل گل گهر برای پیروزی به زمین برویم و با تدابیر مسعود شجاعی و کادرفنی امیدواریم شرایط به شکلی رقم بخورد تا دل طرفداران را شاد کنیم و بیشترین امتیاز را به دست آوریم.

چمنیان ادامه داد: خوشبختانه بازیکنانی که مقابل استقلال مصدوم شدند، تحت درمان قرار دارند و کادر پزشکی آخرین نظر خود را درباره آن ها فردا صبح قبل از بازی اعلام می نماید. در صورت تایید پزشکان می توانیم از آن ها استفاده کنیم در غیر این صورت این بازیکنان را برای طول فصل حفظ خواهیم کرد تا در ادامه از حداکثر توان شان استفاده کنیم.

وی توضیح داد: امیدواریم بازیکنان جایگزین از لحاظ کیفی و انگیزشی در سطحی باشند که بتوانند به تراکتور یاری نمایند. میلاد فخرالدینی را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم که در بازی های بعدی از وی استفاده می کنیم.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 129787

به "قصدمان پیروزی مقابل گل گهر است، تکلیف مصدوم های ما فردا صبح تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصدمان پیروزی مقابل گل گهر است، تکلیف مصدوم های ما فردا صبح تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید