میزان فراوری گوشی های سری گلکسی نوت 20 پایین تر از انتظار است

به گزارش مجله سرگرمی، حدود سه ماه از عرضه گوشی های سری گلکسی نوت 20 می گذرد و به نظر می رسد استقبال از این گوشی ها پایین تر از حد انتظار بوده است. به گزارش سایت The Elec، سامسونگ میزان فراوری این گوشی ها را تا حد قابل توجهی کاهش داده است.

میزان فراوری گوشی های سری گلکسی نوت 20 پایین تر از انتظار است

این سایت کره ای گزارش داده که در ماه اکتبر قرار بوده 900 هزار واحد از این گوشی ها فراوری شوند ولی فقط 600 هزار واحد فراوری شده است. همچنین به نظر می رسد آمار فراوری گلکسی نوت 20 اولترا بیشتر از مدل استاندارد است و به نظر می رسد استقبال از مدل استاندارد شرایط بدتری نسبت به مدل اولترا دارد.

در این گزارش آمده که نسبت فروش این گوشی ها 2 به 1 به نفع گوشی بزرگتر است که نشان می دهد بسیاری از کاربران علاقه چندانی به خرید گلکسی نوت 20 ندارند.

باید خاطرنشان کنیم که طبق گزارش های منتشر شده، گوشی های گلکسی اس 20 هم آمار فروش قابل توجهی نداشته اند. در سه ماهه سوم امسال، آمار فروش این گوشی ها کمتر از گوشی های گلکسی اس 10 در مدت مشابه سال گذشته بوده است که البته باید به نقش بحران کرونا هم اشاره کنیم.

همان طور که احتمالا می دانید، سامسونگ میخواهد گوشی های سری گلکسی S21 را حدود یک ماه زودتر از زمان همیشگی راهی بازار کند و به همین خاطر این احتمال وجود دارد که کارخانه های سامسونگ به دلیل افزایش تمرکز بر گوشی های گلکسی S21، آمار فراوری گوشی های گلکسی نوت 20 را کاهش داده اند.

منبع: Android Authority

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 116994

به "میزان فراوری گوشی های سری گلکسی نوت 20 پایین تر از انتظار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان فراوری گوشی های سری گلکسی نوت 20 پایین تر از انتظار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید